Nr. 24 mandag den 23. februar 2018.

I går var konfirmanderne på konfirmandtur sammen med præsten Anne Røndal. De besøgte Lemvigs kunstmuseum, vandrede rundt i solsystemet på planetstien, hvor 1 m svarer til 1 mio. kilometer i verdensrummet, besøgte fyrtårnet i Bovbjerg og hørte om skibsforlis og strandinger m.m. Afslutningsvis spiste de frokost i den gamle fyrmesterbolig.

På mandag tager 5. og 6. klasse til Skive for at samle sponsorgevinster ind til bankospillet, som løber af stablen fredag d. 9. marts. Eleverne skal medbringe deres idrætstøj, da de har idræt i 1. time. Og ellers skal de medbringe en lille taske til deres madpakke og drikkedunk. De må have en 20'er med eller lidt penge i den stil i tilfælde af at der bliver tid til en lille pause, men det er der ingen garanti for :-)

De har fri til normal tid.

På onsdag tager børnene i børnehaveklassen og de ældste børn i børnehaven i teater i skoletiden. De skal se forestillingen ”Lille t og de forbudte bamser” på Skive Teater.

På fredag tager eleverne i 6.kl. og 7.kl. til Skive på skøjtetur.