Nr. 26 fredag den 23. marts 2018.

I nat havde vi haft besøg af påskeharen, som havde gemt de lækreste chokoladepåskeæg på skolen. Eleverne endevendte skolen for påskeæg og der var rigeligt til alle.

Til morgensamling fortalte Susanne om, hvorfor vi holder påske. Så kommer I, i tvivl om hvorfor det hedder Palmesøndag, Langfredag osv., skal I blot spørge jeres børn.

I tirsdags var der afslutning i ungdomsklubben. Viktor og de frivillige forældre sluttede dette års sæson af med pizza og sodavand. De fremmødte havde en fantastisk aften. Vi glæder os til at kunne tilbyde klubtilbuddet igen til efteråret.

Torsdag efter påske er det sidste svømmedag for eleverne i 0., 2. og 4.kl.

Torsdag den 12. april begynder næste svømmehold, som er eleverne i 1.kl., 3.kl. og 4.kl.

Vi vil gerne opfordre jer til at kontrollere, om børnene har fodvorter, i så fald skal de i behandling.

Bestyrelsen har fastlagt dato for den kommende arbejdsdag den 21. april og vores årlige generalforsamling den 9. april. Sæt kryds i kalenderen.

Efter påske kan vi desværre risikere at den varslede stor konflikt bliver en realitet. Der er sendt en orientering ud til jer forældre om, hvordan skolen og børnehuset forholder sig.

God Påske