Nr. 31 mandag den 4. juni 2018

I fredags var eleverne i 0.kl. – 2.kl. på sommertur til Skive Tennisklub, hvor de hyggede sig med at spille tennis. Der kom to gode trænere fra klubben som viste og fortalte om spillet.

Samme dag tog resten af skolen til Sdr. Thise strand, hvor de nød det gode sommervejr. Det var en super god tur og alle hyggede sig.

I dag er der skole/hjem samtaler i 3.kl.

I morgen er det Grundlovsdag og skolen holder lukket.

På onsdag kommer tandplejen på besøg i 4.kl. Her vil de fortælle børnene om tandbørstning og god mundhygiejne.

Samme dag er der skole/hjem samtaler i 6.kl.

På torsdag er der skole/hjem samtaler i 7.kl.

Samme dag tager eleverne i 5.kl. på sommerhygge tur i Karins sommerhus.

På fredag tager eleverne i 3.kl. og 4.kl. til Aarhus, hvor de skal besøge ARos Aarhus Kunstmuseum. Her skal eleverne være kreative og se på udvalgte kunstværker. Eleverne er tilbage på skolen ca. kl. 15.00.

På grund af 3./4.klasses Aarhus tur kører skolebusserne først efter kl. 15.00. Arrangerer man selv afhentning af busbørn, vil vi gerne have besked.