Nr. 32 fredag den 6. juni 2018

I går var der bedsteforældre og Pirat/sørøver dag i børnehaven og vuggestuen. Det var en rigtig god dag, hvor børn, forældre, bedsteforældre, ansatte m.m. hyggede sig i det gode vejr. Børnene og de ansatte underholdt med optog og sange fra de store verdenshave. Dagen sluttede med kaffe, saftevand og ”Ratsuppe”, som en af børnene sagde Piratsuppe”.

Tak for besøgt til alle de fremmødte og på gensyn.

I dag har eleverne i 3.kl. og 4.kl. været i Aarhus, hvor de besøgte ARos Aarhus Kunstmuseum.

Eleverne har fået en seddel med hjem fra fotografen. på den ene side af sedlen, kan I en beskrivelse af, hvordan I bestiller billederne på nettet. Skolen/børnehuset har intet med bestillingen at gøre, vi formidler blot kontakten.

På mandag er der skole/hjem samtaler i 4.kl.

På onsdag tager eleverne i 5.kl. og 6.kl. til Hvolris Jernalderlandsby, hvor de skal opleve, hvordan levede i jernalderen.  Der er sendt en seddel med eleverne hjem om arrangementet.

På fredag tager børnene i børnehaven til Farm Show i Skive.