Nr. 33 mandag den 18. juni 2018

I onsdags var eleverne i 5.kl. og 6.kl. i Hvolris Jernalderlandsby, hvor de oplevede, hvordan de var at leve i jernalderen.  Det var en spændende og lærerig tur.

I dag har vi sendt eleverne i 4.kl. og 5.kl. på lejrtur til Sønderborg. Her skal de bl.a. besøge Danfoss Universe, hvor de skal lege raketvidenskabsmænd og Dybbøl Banke, hvor de skal gå i soldaternes fodspor. De er hjemme igen på onsdag.

I dag har børnene i børnehaven været ved Brokholm Sø, hvor de bl.a. oplevede Arne fange en stor gedde.

På torsdag kommer skolefotografen igen. Hun vil fotografere de elever, som hun ikke var i skole sidste gang. Derudover vil der være omfotografering af dem, som har ønsket det.

På fredag tager børnene i Børnehuset på deres årlige sommertur til Jesperhus Blomsterpark.

Eleverne har fået en elevdataseddel og en samtykkeerklæring med hjem.

I bedes tjekke kontaktoplysninger og lignende, så vi er sikre på, at data er rigtige, når vi starter et nyt skoleår.

Feltet med ”telefon hjem” er det nummer, der kommer til at stå i skolefolderen.

På grund af persondataforordningen har eleverne også fået en samtykkeerklæring med hjem. Det er vigtigt, at I krydser det af, I giver samtykke til, underskriver og afleverer den inden sommerferien.