Nr. 3. fredag den 24. august 2018

I torsdags var eleverne i 6.,7. og 8. kl. i Djurs Sommerland. De havde en forrygende tur med godt vejr og højt humør. Udover de gode oplever fik de også et indblik i, hvordan man driver en forlystelsespark, da en ledende medarbejde fortalte dem om driften og hverdagen i Djurs Sommerland.

I morgen er der Thise Mini Triatlon arrangeret af M88. I den forbindelse opstiller eleverne i 7.kl. – 9.kl. en tombola på torvet i Thise. Her vil man kunne vinde mange flotte præmier, sponseret af lokale virksomheder. Overskuddet fra tombolaen går til 7.kl. – 9.kl. lejrskole i 2019.

Eleverne har gennem den seneste uge samlet over 100 sponsorgaver ind til deres tombola. Godt gået.

På mandag tager Karin eleverne i 7.kl. med til Flyndersø, som en del af biologi-undervisningen.

Samme dag er der forældremøde i 5.kl. Invitationer er sendt ud.

På onsdag begynder konfirmationsforberedelsen for eleverne i 7.kl. Eleverne skal møde på skolen til kl. 08.00, så kører vi dem til Breum Sognegård eller Thise Kirke.

Samme aften er der forældremøde i 9.kl. Invitationer er sendt ud.

På torsdag tager Grete og Søs eleverne i 3.kl. og 4.kl. med til Kaastup, hvor de skal hente materialer til værkstedsundervisningen.

På fredag kommer Dorte Clausen på besøg i 0.kl. -3.kl. og fortæller børnene om håndvask og håndhygiejne. Dorte arbejder til dagligt som sygeplejerske.

Skive Løbet afholdes i år den 8. og 9. september. Ønsker man at deltage, kan man tilmelde sig på tilmeldingslisten på haldøren senest den 27. august.