Nr. 4. fredag den 31. august 2018

I dag kom Dorte Clausen på besøg i 0.kl. -3.kl. Hun fortalte børnene om håndvask og håndhygiejne. Dorte arbejder til dagligt som sygeplejerske.

I mandags var eleverne i 7.kl. med Karin ved Flyndersø, hvor de oplevede en højmose på tætteste hold.

I onsdags begyndte eleverne i 7.kl. på deres konfirmationsforberedelser. De mødes i Thise Kirke med vores Præst Mette til deres første lektion.

I går var Grete og Søs eleverne i Kaastup med eleverne fra 3. og 4.kl., der hentede de en masse materialer til værkstedsundervisningen. Udover materialer fik de foræret seks trillebøre til skolen.

På mandag starter Calle i jobtræning på skolen. Calle er 61 år gammel og vil gerne være undervisningsassistent. Calle vil være samme med børnene i 0.kl. – 5.kl. Indledningsvis er han på skolen mandag, onsdag og fredag.

På mandag er der forældremøde i 4.kl. Invitation er sendt ud.

På onsdag er der forældremøde i 0.kl – 3.kl. Invitation er sendt ud.