Nr. 9. mandag den 5. oktober 2018

I morgen, tirsdag, starter vores ungdomstilbud for eleverne i 6.kl. – 9.kl.Klubben er åben fra 18.00 til 20.00. Vi efterlyser forældre, som kan hjælpe til, så har I lyst og tid, skal I møde op i morgen kl. 17.30. Man behøver ikke at kunne hjælpe hver tirsdag aften, vi laver en plan, så alle bidrage, når de har mulighed.

På onsdag kommer Niels Korsgaard fra UU – Skive på besøg i 8.kl., hvor han sammen med Susanne vil påbegynde et integreret gruppevejledningsforløb om uddannelsesparathed.

På torsdag tager elever i 8.kl. og 9.kl. til sprogdag på Skive Gymnasium. Dagens tema er POETRY SLAM og dagen vil primært foregå på enten tysk eller engelsk.

Det er efterår og mørkt, når flere af vores elever transportere sig i skole. De kan være svære at se for bilisterne, derfor beder vi jer kontrollere cyklerne for lys, reflekser og evt. give børnene en refleksvest på overkroppen eller tasken.