Nr. 10 fredag den 26. oktober 2018

På mandag kommer tandplejen på besøg i 4.klasse. Hun vil fortælle børnene om mundygiejne og tandbørstning.

Samme dag kommer Niels Korsgaard fra UU-Skive på besøg i 8.klasse, hvor han vil tale med de unge om uddannelsesparathed.

På onsdag skal eleverne i 8.kl. til Skills på erhvervsskolerne i Skive. Her skal de konkurrere med jævnaldrende i forskellige discipliner. Susanne har sendt en mail ud til forældrene om arrangementet.

Samme dag er der ingen konfirmationsforberedelser for eleverne i 7.kl., da de deltager i et konfirmations-arrangement tirsdag aften.

Torsdag aften er der bestyrelsesmøde.

Fremover vil der i fredagsbrevet stå, hvordan busserne kører. Oftest vil der stå "busserne kører til normal tid", men er der ændringer, vil det fremgå.

I næste uge kører busserne til normal tid:)

I denne uge har vi til morgensamling hørt om den nordiske mytolog. Om hvordan man troede verden blev til og om guden Odin, Asgaard osv. Vi fortsætter i næste uge.

På jeres opkrævning fra Nets vil I kunne se, at vi har trukket for donationer. Tak for jeres bidrag. I år nåede vi 118 donationer.