Nr. 11 mandag den 5. november 2018

I morgen tirsdag afholder vi fagdag. Eleverne møder kl. 08.00 og har fri kl. 13.30. De enkelte klasser skal arbejde med følgende: 1.kl. bogstaver i forskellige kreative former, 2. og 3.kl. tager til Skive Bibliotek og finder bøger, 4.kl. og 5.kl. arbejder med et Bjarne Reuter et forløb i dansk, 6.kl. tager i biografen og ser filmen ”Værelse 213”, som er en svensk gyser for børn, 7.kl. bygger broer i naturfag og 8.kl. arbejder med historie og idræt.

På onsdag tager eleverne i 7.kl. i biografen, hvor de skal se filmen ”Den nye dreng”, som er en humoristisk film om venskab.

Samme dag kommer sygeplejerske Dorte Clausen og fortæller børnene i 1.kl. – 3.kl.  om hygiejne.

På torsdag tager eleverne i 1.kl. – 3.kl. i biografen, hvor de skal se ”Den utrolige historie om den kæmpestore pære”. En sjov animationsfilm.

Eleverne i 9.kl. er i brobygning på ungdomsuddannelserne eller i erhvervspraktik hele ugen.

Busserne kører til normal tid.