Nr. 24. 33. årgang. Mandag den 11/1 2013.

Natten til torsdag vendte en flok trætte elever fra 7.kl. – 9.kl. tilbage fra skitur til Norge. Det var en forrygende skitur, hvor alle lærte at stå på ski, og vi var mange, som på ganske kort tid, fik et hav af succesoplevelser.

I forbindelse med turen havde mange forældre bidraget med mad og bagværk, det vil vi gerne takke for.

I næste uge kommer Karin og Bibi tilbage fra barselsorlov. I den forbindelse har vi lavet et nyt skema for resten af skoleåret. Skemaet er udleveret til eleverne og finder på nettet. Stine og Trine, som har været i barselsvikariaterne, fortsætter på skolen indtil den 1. marts.

Vi ønsker alle en hyggelig vinterferie. Fritterbørn, der er tilmeldt pasning i ferien, vil blive passet i børnehaven.

Husk at melde afbud, hvis børnene får andre lege muligheder.

M88:

Børneidrætterne ligger stille i vinterferien.

På lørdag d. 16.02. fra kl. 13 har vi hjemmebane i badminton U11A og B.