Nr. 13 fredag den 23. november 2018

På mandag er der skole/hjemsamtaler i 3.kl. Plan for afholdelsen er sendt ud.

På tirsdag kommer ”Det rullende gymnasie” forbi og afholder et fælles forløb for eleverne i 8.kl. og 9.kl. I den forbindelse får de fri kl. 13.00, når forløbet er færdigt.

Samme dag er der skole/hjem samtaler i 2.kl. og 4.kl. Plan for afholdelsen er sendt ud.

På onsdag kommer Niels fra UU og afholder et mini-kursus om uddannelsesparathed.

På fredag er der juleklippedag på skolen. Eleverne fra bh.kl. – 2.kl. har inviteret deres forældre, bedsteforældre og venner til juleklip. De møder fra 09.00 – 12.00. Resten af eleverne juleklipper i klasserne og møder fra 08.00 – 12.00, og har fri efterfølgende. Alle elever må medbringe en slikpose til en værdi af maks. 15,00 kr.

Den 13. december går pigerne fra 3.kl. – 9.kl. traditionen tro Lucia-optog på skolen. I næste uge begynder piger at øve sig på optoget. De øver i morgensamlingstiden.

Vi har konstateret lus blandt børnene, vil I være venlige at kæmme dem.

Busserne kører til normal tid indtil på torsdag. Fredag kører de 12.15.