Nr. 15 mandag den 17. december 2018

I dag tager eleverne i 0.kl. – 3.kl. på hyggetur til Skive, hvor de skal besøge Skive Museum og åbne dagens julekalender. Efter besøget på museet tager de på skøjtebanen. De slutter dagen med en lille frokost i Føtex.

På onsdag er det sidste skoledag i dette kalenderår. Vi mødes til morgensamling kl. 08.00. Efter morgensamlingen går vi i Thise Kirke til julegudstjeneste. Efter julegudstjeneste går vi tilbage til skolen, hvor eleverne julehygger i klasserne. Klasselærerne søger for julegodter til eleverne.

Vi ønsker hinanden god jul og godt nytår omkring kl. 11.50. Børnene bliver kørt til færgen, vestover og til Fur til kl. 12.15.