Nr. 30. 33. årgang. Fredag den 5/4 2013.

En uge på en lockoutramt skole er en stille uge…alt for stilleJ. På skolen har vi ført tilsyn med i gennemsnit 10 indskolingsbørn om dagen fra i tirsdags. Vi håber, at lockouten ikke varer meget længere end denne uge, da vi meget gerne snart vil til at undervise og lære igen.

I tirsdags var det børnehavens 20 års fødselsdag. Den blev fejret med kagemand, besøg af klovnen ”Gulio” fra Cirkus Maskot og helstegt pattegris. Det var en god fødselsdag og specielt børnene nød den ekstra opmærksomhed og de fine gaver. Der skal lyde en stor tak til børnehavens bestyrelse for deres store engagement i planlægningen og afholdelsen af fødselsdagen. Se billeder fra festen på vores hjemmeside.

I morgen og på søndag konfirmeres nogle af vores 7.klasses elever. Vi ønsker dem et stort tillykke og en god fest. Vi glæder os til at se dem på skolen på mandag til morgenmad inden deres blåmandag.

Følgende unge skal konfirmeres

Lørdag d. 6. april. kl. 10.00

Anders O., Christian, Daniel, Jannek , Laura, Lisette , Pernille og Victor

Søndag d. 7. april kl. 10.00

Anders C, Henrik, Danny, Magnus, Martin, Michelle, Per, Samantha og Sine

Fritteren har været et hyggelig sted at være, for de børn der har været på skolen. Tirsdag var vi til fødselsdag i børnehaven, hvor vi fik lækker kagemand. Efter kagemanden var der lagt skum ud på multibanen, så børnene fik sig et kæmpe skumbad. Det var et hit.

I ugens løb har børnene har bagt muffins, lavet is, syet bolde, sået karse.