Nr. 33. 33. årgang. Mandag 29/4 2013.

Vi har i dag markeret afslutningen af lærerlockouten med fælles morgenmad på skolen. Vi brugte de første undervisningstimer på at fejre, at vi igen er sammen og kan komme videre med vores hverdag. Det har været en lang og opslidende lockout, som desværre endte med et regeringsindgreb og uden en fælles løsning, som vi alle havde håbet på. Nu er det sat et punktum, og vi må videre. Jeg håber, at vi fremover stadigvæk kan finde de rigtige løsninger for vores skole, så vores børn får den bedst mulige skolegang.

I dag mødes lærerne og jeg for at planlægge resten af skoleåret. I vil høre nærmere i løbet af ugen.

I onsdags var der generalforsamling på skolen, hvor ca. 25 af skolens og børnehavens familier var repræsenteret. På generalforsamlingen var der beretninger fra formanden, skolelederen og en meget positiv beretning fra vores tilsynsførende. Kassereren fremlagde regnskabet, som viste et overskud på 311.000 kroner. Et flot resultat.

Beretningerne kan læses på skolens hjemmeside fra i dag.

På generalforsamlingen var der genvalg til bestyrelsen til Henning Just, Thomas Heilskov og Lars Andreasen.  Som suppleanter valgte man Lotte H.(1.) og Annette H. Villadsen (2.)

Tillykke til de genvalgte, Alfred og til vores nye suppleanter.

På onsdag er det den 1.maj derfor lukker fritteren kl. 13.30, så alle børn skal være afhentet inden da. Normalt lukker vi kl. 12.30 den 1. maj, men pga. skolebussen rykker vi det til 13.30 i år.

På torsdag begynder skolesvømning for 0.kl. – 3.kl. Derfor skal I huske badetøj, drikkedunk lidt frugt.

Svømmebussen kører fra skolen kl. 12.30 og returnerer kl. 14.30.

På grund af skolesvømning kører skolebussen først hjem kl.14.30 om torsdagen.

Fritteren

Fritterpersonalet glæder sig til at få alle børnene tilbage efter lockouten. På tirsdag fejrer vi fødselsdag for marts og april børnene.

Fritteren har fået en stor gave fra Bustrup Fonden på 8500,00 kr.

Børnene kæmper altid om banancyklerne, så vi har valgt at købe 3 banancykler Efter samråd med børnene har vi også besluttet at købe et legehus. Børnene ønsker et specielt hus, derfor bliver det et projekt til næste arbejdsdag.

Børnene er meget sultne. husk børnene gerne må have ekstra mad med i fritteren, vi ser desværre ofte børnene siger nej tak, når vi serverer rugbrød.

HUSK FRUGT TIL FRITTERKURVEN De dage børnene spiser i Fritteren.

Husk lunt og vandtæt tøj / støvler børnene leger ude hver dag fra 11.30