Nr. 34. 33. årgang. Fredag 3/5 2013.

I mandags begyndte vi igen på en normal skolegang efter den lange lockout, og der er meget, som skal samles op. Derfor har vi sammen med lærerne revideret vores aktivitetsplan for resten af skoleåret og opprioriteret det faglige. For vores overbygning betyder det desværre, at vi har aflyst årets musical.

I den kommende måned vil vi fra mandag til torsdag holde en kort morgensamling efterfulgt af træningsstund. I træningsstunden træner eleverne enten dansk, matematik eller engelsk. Det er forskelligt fra klasse til klasse. Om fredagen holder vi fælles morgensamling, hvor vi bl.a. synger ugens sang.

I dag holdt vi fælles morgensamling, hvor vi overrakte tre mooncars i fødselsdagsgave til børnehaven, som havde 20 års fødselsdag i lockout perioden.

I torsdags begyndte skolesvømning for 0.kl. – 3.kl. De kom godt i gang og nød at komme i vandet igen. Svømmebussen kører fra skolen kl. 12.30 og returnerer kl. 14.30. Husk at aflevere en seddel, hvis børnene skal sættes af bussen på vejen hjem.

På grund af skolesvømning kører skolebussen først hjem kl.14.30 om torsdagen.

På tirsdag d. 7. maj kommer sundhedsplejersken på besøg i 5.kl. De har fået et skema med hjem som skal udfyldes og medbringes tirsdag.

På vores hjemmeside kan har vi netop offentliggjort en undersøgelse af vores undervisningsmiljø på skolen. Undersøgelsen er baseret på et spørgeskema, som alle elever på skolen har besvaret om trivsel og hverdagen på skolen. Jeg vil gerne opfordre jer til, at læse den, da den giver et godt billede af, hvordan eleverne opfatter vores skole.

Fritteren

SJOV, NATUR OG SPORT i UGE 27

Fritteren / M88 tilbyder igen i år børn, der starter i 1.kl efter sommerferien til dem der starter i 4. kl. efter ferien, et spændende program fra 8.00 til 14.00 tirsdag-onsdag og torsdag i uge 27.

Vi glæder os til at se mange børn. Program samt tilmelding kommer senere.

M88.

Så startet sommerfodbold op igen.

Vi er så heldige, at Heidi igen har valgt at tage tjansen som træner. Vi træner hver mandag fra kl. 17.00-18.00. Start mandag den 6/5

Fra 6 år og op efter. Vi glæder os til at se en masse piger og drenge