Nr. 36. 33. årgang. Fredag 24/5 2013.

I ugen optil pinse var 4.kl./5.kl. på lejrskole til Harrebjerg. De havde en god tur på trods af det ustabile vejrJ.

I tirsdags fremlagde eleverne i 8.kl. og 9.kl deres projektopgaver for 7.kl., Kristian og Karin. Det var nogle flotte og gennemarbejde projekter, som bl.a. omhandlede emnerne: bander i USA, kost og motion, Alfred Nobel, hospice, danske soldaters hjemkomst fra Afghanistan m.m.

Samme dag havde skolevennerne i 6.kl. besøg af deres venner fra den kommende børnehaveklasse. Sammen lavede de skolearbejde, hvor der blev farvet, klippet og talt om bogstaver.

I forbindelse med lockouten udsatte vi forårets forældresamtaler til efteråret, da vi gerne ville bruge tiden indtil sommerferien på undervisningen. Den beslutning har vi fået mange positive tilbagemeldinger på, hvilket vi er glade for.

Fritteren

”SJOV, NATUR OG SPORT” TIRSDAG, ONSDAG OG TORSDAG  i uge 27

Tllmeldingssedler er i postmappen.

" Musikmanden " kommer og indspiller en cd sammen med fritterbørnene fredag d. 31 maj. fra 8.00-11.00. Brev i postmappen vedrørende dette.

Vi fejrer fødselsdag for maj børnene på onsdag.

Husk at meddele os om legeaftaler dagen før, så vi undgår at ringe til forældre, når de er på arbejde.

Samtidigt skal I huske at give os besked, når I tager et barn med hjem på legeaftale. Ellers kan vi ikke finde dem senere på dagenJ.

M88.

Se nedenfor

M88 holder 25-års jubilæumsfest

Lørdag d. 15. juni 2013

Program for dagen:    09.30: Motionsformiddag.

Mødested: Fårefolden i Sdr. Thise

Vælg mellem:

vandretur, cykletur, kajaktur,

Geocaching  (orienteringsløb)

11.30: Vi mødes på stranden.

Grillen er tændt

Forskellige aktiviteter

Middagssøvn og omklædning

18.30: Jubilæumsfest i hallen

Mad, bar, Jungle Boogie Band

Tilmelding senest lørdag d. 1. juni:

Indbetal 125 kr. på konto: 7386 2720592870

Vi glæder os til at fejre dagen med gamle, nuværende

og kommende M88 medlemmer.

Læs mere om  indholdet:   www.m88.dk