Nr. 38. 33. årgang. Tirsdag 11/6 2013.

I tirsdags kom 9.klasses eleverne fra Breum skole på besøg og kastede karameller. Vi havde en enkelt gammel elev i flokken - Jens Fisker -, som vi fejrede.

Vi er kommet godt i gang med vores morgenløb/cykletur, og det går strygende. Enkelte mangler dog fortsat det rigtige fodtøj - så husk det nu for børnenes skyld.

Vi har før tilbudt skolemad til vores elever på skolen. Sidst afsluttede vi det pga. manglende tilslutning som konsekvens af dårlig kvalitet. NU har vi fundet et godt og sundt alternativ på Fiskegaarden i Hvalpsund. Her leverer de gode måltider med fokus på den sunde og rigtige ernæring. Vi vil i de næste to uger (uge 25 og 26) tilbyde skolemad to gange om ugen tirsdag og torsdag. Det vil være muligt at vælge mellem et varmt måltid og et koldt. Eleverne har fået bestillingssedler med hjem i dag. Hver elev har fået to sedler med hjem. Den ene skal de/I beholde, den anden skal afleveres på skolen. Pengene fra måltiderne skal indbetales på det kontonummer, som står på sedlen. Bliver ordningen en succes, fortsætter vi efter sommerferien.

På torsdag tager eleverne i 8.kl. og 9.kl på skoleafslutnings tur sammen med Karin, og fredag påbegynder de forberedelsen af sidste skoledag, som de står for.

Tirsdag den 25. juni er der dimission for eleverne i 9.kl. Der er sendt invitationer ud til familierne.

Fritteren

Legetøjsuge i næste uge, husk sikkerheds udstyr, når børnene har rulleskøjter med.

M88

M88-jubillæumsfest:

Gratis aktiviteter hele formiddagen:

09.30: motionstur efter eget valg. Gå, geocatche, cykle, sejle. Vi mødes ved fårene i Sdr. Thise.

11.30: Vi går alle til stranden, Bål og grill, tømmerflåde og leg, pølser og brød. Drikkevarer kan købes.

14: Middagslur

18.30 - 01.00: FESTAFTEN I HALLEN

Og du kan nå at melde dig til endn