Nr. 40. 33. årgang. Fredag 21/6 2013.

I lørdags fejrede M88 25 års jubilæum. Jubilæet blev fejret med et væld af aktiviteter i lokalområdet, hvor mange nuværende og gamle medlemmer deltog. Skolen forærede vi dem to ny håndboldmål til vores fælles boldbane og ”Heidi fodbold”, som tak for det gode samarbejde gennem årene. Endnu engang et stort tillykke med jubilæet.

På tirsdag er der dimission for eleverne i 9.kl. Skolen byder på en lille middag, og fejrer børnene sammen med deres forældre.

På mandag tager bh.kl. – 3.kl. på lejrtur til Brokholm Sø. De cykler fra skolen mandag morgen og kommer hjem igen tirsdag. Vi ønsker dem en god tur.

Ønsker man at søge friplads for det kommende skoleår, skal man kontakte Inge på kontoret.

Efter sommerferien starter skolen igen mandag den 12. august, hvor vi mødes ved flagstangen kl. 09.00.

Arne leder efter lidt lupinfrø, så skulde der være en der ligger inde med ca. ½ kg.,

Ligeledes leder han efter en der kan komme og jævne de 2 dynger jord, der ligger ved flagstangen.

Hej Alle.

Næste fredag er det sidste skoledag og der vil bl.a. være vandkamp og I må/skal derfor medbringe noget til at skyde vand med - fx.:

- vandpistol

- bløde plastflasker

- evt. en tom ketchupflaske

I må ikke medbringe vandballoner.

Husk godt humør.

Skiftetøj kan være en god ide at medbringe, da du sikkert bliver våd.

Venlig hilsen

8. og 9. klasse

Fritteren

FARVEL til 3. kl. og fødselsdag for alle sommerbørn!

Onsdag vil vi hygge os med fødselsdag og sige " farvel " til alle børn i 3.kl.

M88

Der spilles petanque i Byparken hver torsdag kl. 17.30.

Heidi`s fodbold (der var 15 i mandags) holder sommerferie. Mandag er sidste spilledag.