Nr. 41. 33. årgang. Fredag 28/6 2013.

I dag stod eleverne fra 8.kl. og 9.kl. for dagens aktiviteter. De havde planlagt et spil rundbold for alle skolens lærere og elever.

Eleverne fra 8.kl. og 9.kl. var alle udklædte og havde bedt skolens ansatte om at tilbringe dagen som babyer – til stor morskab for skolens elever.

I tirsdags var der dimission for vores 9. klasses elever. Skolen bød på en lille middag, hvorefter der var overrækkelse af afsluttende udtalelser. Det var en hyggelig aften, men også lidt vemodigt.

Skoleåret et slut. Et skoleår, hvor lærere og elever har haft mange gode timer og oplevelser sammen. Et skoleår, hvor det faglige og det sociale har været i fokus. Desværre blev skoleåret afbrudt af en lockout, hvilket satte sit præg på hverdagen i foråret, men alle har arbejdet stenhårdt på at indhente det forsømte og komme videre.

Jeg vil gerne sige en stor tak til skolens ansatte, som alle har ydet en kæmpe indsats i år. Jeg ved, at I føler et specielt tilhørsforhold til jeres arbejdsplads og en stærk tilknytning til vores elever. En tilknytning der gør, at I altid yder jeres bedste, hvilket stedet, børnene og kollegaer nyder godt af.

Tak til jer forældre og bestyrelsen for jeres samarbejde i det forgangne skoleår.

Til alle vores elever: På gensyn næste skoleår.

Endeligt vil vi gerne sige farvel til de elever, som forlader skolen for at søge nye udfordringer andre steder. Tak til dem og deres forældre for deres bidrag til skolen og vores hverdag. Held og lykke fremover.

Næste skoleår.

Næste skoleår starter mandag den 12. august kl. 09.00, hvor vi mødes ved flagstangen til en fælles velkomst.

Efter den fælles velkomst går eleverne i klasserne, hvor de modtager skolebøger og hilser på klassekammeraterne. Første skoledag slutter ca. kl. 11.30.

Til det kommende skoleår har vi ansat en ny lærer. Hun hedder Line Sandahl Løndal. Line har lavet en lille præsentation af sig selv, som er vedlagt fredagsbrevet. Vi vil gerne byde hende og hendes familie velkommen til vores skole.

Elevernes skemaer for det kommende skoleår kan ses på skolens hjemmeside fra på mandag.

Kontoret er åbent, Inge og jeg vil være til at træffe i løbet af den næste uge.

Fritteren

Sommerferien er lige rundt om hjørnet og vi glæder os til at se de børn, der skal passes i sommerferien.

Husk venligst, at jeres børn skal medbringe ekstra tøj, drikkedunk, madpakke, frugt til formiddagspause og frugt til eftermiddagspausen.

Pasningen foregår i fællesskab med børnehaven og det er her børnene skal møde ind.

Husk desuden at give besked ved afbud. Det er MEGET vigtigt at de aftalte tider overholdes og at børnene møder ind inden kl. 09.00.

Børnene må gerne medbringe legetøj - dog på eget ansvar.

Børnenes cd er udleveret. Er der ønske om at købe yderligere cd kan det nemt klares ved at kontakte Grete.

Vi vil gerne ønske alle en rigtig god sommerferie. Tak for mange hyggelige stunder sammen med jeres børn og et kærligt "farvel" til børnene i 3. klasse.

God sommer fra alle os i Fritteren

Sjov, natur og sport - tirsdag, onsdag og torsdag.

Vi har planlagt et spændende program for de 27 tilmeldte børn og glæder os meget til at se dem.

Programmet for de pågældende tre dage forløber fra kl. 08.00 til kl. 14.00.

Tirsdag har vi lånt skolebussen, så vi ved forældrehjælp kan tage en tur til Fur og udforske naturen. Vi forsøger at være hjemme til klokken 14.00, men der må påregnes forsinkelser.

Børnene må gerne medbringe en lille hammer og en ikke skarp kniv (smørekniv).

Husk hver dag at børnene skal medbringe ekstra tøj, drikkedunk og fornuftigt fodtøj.

Onsdag og torsdag vil vi, alt efter vejret, lave en tarzanbane i hallen, lege stratego og udfolde vores kreative sider.

Husk at ringe ved afbud. Dette foregår til fritteren, på tlf. 30667267

Tak til de forældre der har været med til lave mad og til dem der har lyst til at lege sammen med os i de 3 dage.

På snarligt gensyn, Dorte, Grete og alle hjælperne.

Sommerhilsen fra børnehaven

Sommerferien nærmer sig, og med det betyder det også, at vi snart må sige farvel til de 12 ældste børn i børnehaven. De er skoleklar og glæder sig til at blive en del af skolens hverdag. Vi ønsker dem alt det bedste. Tak for lån af jeres ”guldklumper” J Til de af jer der ikke længere har børn i børnehaven, vil vi gerne sige tak for et rigtig godt samarbejde.

Vi er så heldige, at vi til august kan glæde os over, at der starter 5 nye børn.

Magda 3 år (Annas lillesøster)

Benjamin 3 år ( fra vuggestuen)

Jakob 5 år fra Fur

Cecilie 5 år fra Fur

Julie 4 år fra Fur

Vi glæder os til at lære dem at kende.

Vi siger nu farvel til Birthe, som vi har haft i den periode, hvor vi har haft ekstra mange børn. Vi har været rigtig glade for Birthe, og glæder os over fortsat at kunne have hende som kollega i vuggestuen.

Husk, at sætte et kryds i kalenderen til forældremødet torsdag den 5. september. Program senere.

Rigtig god sommer til alle jer fra alle os J