Nr. 2. 34. årgang. Fredag den 23/8 2013.

I denne uge har vi taget hul på skoleårets forældremøder. Vi har allerede afholdt to gode møder med engagerede forældre og stort fremmøde. Tak for det. Det er uhyre vigtigt, at man engagerer sig i sine børns hverdag, og sammen med de øvrige forældre og lærerne skaber rammerne for trivsel og læring. Vi forventer, at man deltager i forældremøderne og samarbejdet omkring klasserne, men er man forhindret i at deltage i et forældremøde, kan man aftale med en anden forælder, at de tager referat.

På tirsdag kl.19.00 er der forældremøde i 3.kl. – 4.kl. Der er sendt indkaldelser ud.

På onsdag kl.19.00 er der forældremøde i 1.kl. og 2.kl. Der er sendt indkaldelser ud.

Lørdag den 31. august er der Thise Minithriathlon arrangeret af M88. I den forbindelse opstiller 7.kl. – 9.kl. en tombola på torvet i Thise. Her vil man kunne vinde mange flotte præmier sponseret af lokale virksomheder. Overskuddet fra tombolaen går til 7.kl. – 9.kl. lejrskole i 2014. Har I lyst til at bidrag med præmier til tombolaen, kan I aflevere dem på kontoret i næste uge.

I begyndelsen af næste uge får eleverne udleveret årets skolefolder. I folderen finder I alle relevante praktiske oplysninger. Den var annonceret allerede i denne uge, men vi mangler stadigvæk nogle oplysninger – desværre.

På vores hjemmesidekalender er der lagt datoer ind for bl.a. forældresamtaler.

Er man interesseret i at søge friplads for dette skoleår, kan man stadigvæk hente et ansøgningsskema på kontoret. En friplads bevilges kun for et skoleår ad gangen.

Husk! At give jeres børn idrætstøj med, så de kan have idræt udendørs indtil efterårsferien og drikkedunke, så de kan få noget at drikke i skoletiden.

Vi oplever hvert år, at mange glemmer deres tøj på skolen. Desværre er der sjældent navn i tøjet, hvilket gør det svært at finde den rette ejermand. Derfor opfordrer vi jer til at få sat navn i tøjet. Gennem skolen kan man bestille 100 navnemærker til en rimelig pris. Er I interesseret, skal I henvende jer på kontoret.

Fritteren:

Tirsdag fejrer vi fødselsdag for august børn.

Børnene nyder hver dag det store udvalg af frugt: friskplukkede fra haven, tørrede frugter m.m.

Borgerforeningen:

Rydop og sælg! (eller kom og køb!)

I forbindelse med Mini Tri den 31/8 vil der være mulighed for at have sin egen stand, hvor man kan sælge alt muligt. Der er garanti for mange mennesker på Thise Torv. Medbring selv bord eller andet.

Bodernestarter klokken 9.30, hvor der også serveres kaffe og rundstykker afborgerforeningen. Støt op om det arrangement.