Nr. 15. 38. årgang. Fredag 2/12 2016.

I dag var der juleklippedag på skolen og i Børnehuset. Eleverne i bh.kl. – 2.kl. og børnene i Børnehuset havde inviteret deres familie og nære venner til en hyggelig juleklippedag.

Det var en god dag med masser af julestemning, de mange børn og gæster hyggede sig med forskellige juleaktiviteter. En stor tak til medarbejderne og tak til vores gæster for, at de mødte op og bidrog til julestemningen.

Skolens øvrige elever julehyggede i klasserne.

Billeder fra dagen kan ses på vores hjemmeside.

I år afvikler vi en konkurrence om hvilken klasse, som har lavet den flotteste julepynt. Præmien er, at vinderen får lov til at benytte hallen i begge frikvarter en hel dag.

Der bliver mulighed for at synge med på dejlige julesange tirsdag d.13.december kl.17 i Thise kirke. Samme aften slutter med Luciaoptog, og du kan sagtens være med til begge dele.

Selvom du ikke er med i koret til daglig - men går i 3.klasse og opefter - er du velkommen til at springe på og synge med.

Anne-Lisbeth kommer og øver nogle få gange med alle der har lyst. Både nyt og velkendt!

På onsdag tager børnene i 0.kl. og de ældste fra Børnehuset i Skive Teater, hvor de skal se forestillingen ”I denne søde juletid”.

På torsdag er der forældresamtaler i 8.kl. og 9.kl.

Fritteren:

På tirsdag er der skoleskak for børnene i 0.kl. og 1.kl. fra 13.30 – 14.30.