Nr. 16 fredag den 15. december 2017

I dag fremlagde eleverne i 8.kl. på deres projektopgaver. De har valgt det overordnede emne ”Verden omkring os”. Det var nogle gode fremlæggelser og fine produkter.

I tirsdags var eleverne i 0.kl. – 2.kl. på hyggetur til Skive. De skøjtede på skøjtebanen på Posthustorvet og hyggede sig med julefrokost i Føtex.

I onsdags var der musikgudstjeneste i Thise Kirke, hvor minikonfirmander, kirkekoret og Lucia-pigerne medvirkede.

Torsdag morgen gik Lucia-pigerne optog i børnehuset og på skolen. Det var et virkeligt flot optog.

Billeder kan ses på skolens hjemmeside. Stor tak til Else O og Luciapigerne.

På tirsdag er det sidste skoledag i dette kalenderår. Vi mødes til morgensamling kl. 08.00. Efter morgensamlingen går vi i Thise Kirke til julegudstjeneste. Efter julegudstjeneste går vi tilbage til skolen, hvor eleverne julehygger i klasserne. Eleverne må have en slikpose med til en værdi af max. 15.kr.

Vi ønsker hinanden god jul og godt nytår omkring kl. 11.50. Børnene bliver kørt til færgen til kl. 12.15. og busserne fortsætter vestover kl. 12.30.

4. og 5. klasse efterlyser: gråt og hvidt garn, hvidt flamingo (kasser, plader mm - det skal være nogenlunde rent) Tag kontakt til Bibi eller Karin.

5. klasse indsamlede 657 kr. for salg af småkager til Bag for en sag - vi takker alle, der har støttet det gode formål.