Nr. 23 mandag den 9. februar 2018.

I går afholdt eleverne i 6.kl. og 7.kl. dette års skolefest. I år var temaet 1980`erne og elever og ansatte var næsten alle klædt i pangfarver, med strithår osv.

Det var en forrygende fest med god mad og masser af underholdning. Billeder fra festen kan ses på skolens hjemmeside. Der ligger fire billedserier.

En stor tak til eleverne i 6.kl. og 7.kl. for en god fest.

På søndag er det fastelavnsfest i hallen se nedenfor.

Mandag efter vinterferien er der teater i Skive for de tilmeldte familier. Eva har udleveret billetter.

Torsdag efter vinterferien tager konfirmanderne på konfirmandtur sammen med præsten Anne Røndal. De skal besøge Lemvigs kunstmuseum, ud at vandre i solsystemet på planetstien, hvor 1 m svarer til 1 mio. kilometer i verdensrummet, besøge fyrtåret i Bovbjerg og høre om skibsforlis og strandinger, se mindst ti kirker uden at flytte sig mere end et par meter og spise frokost i den gamle fyrmesterbolig. Og løbe fra de vilde bølger i Vesterhavet.

Vi har konstateret lus blandt børnene i de mindste klasser, vi beder jer derfor kæmme jeres børn.

Kom og vær med!

Så er det snart fastelavn og du/I inviteres hermed til fastelavnsfest i hallen på Thise Friskole

Søndag d. 11. februar kl. 13.30 - 15.30.

Entre: 25 kr. I prisen er inkluderet tøndeslagning, slikpose og en fastelavnsbolle til børnene samt en fastelavnsbolle med kaffe og the til de voksne.

Det vil være muligt at købe sodavand, juice, kakao og en ekstra fastelavnsbolle.

Der er tøndeslagning for voksne også, det koster 20 kr. for deltagelse.

Både store og små opfordres til at komme udklædte.

Vi glæder os til at se jer.

Venlig hilsen Fastelavnsudvalget.

Tilmelding kan ske via ”Liv i Thise” eller til enten Bettina (40 60 04 46) eller Karin (24 42 42 60) – senest torsdag d. 8. februar.