Nr. 27 fredag den 13. april 2018

I lørdags var der konfirmation for vores 7.klasses elever i Thise Kirke. Det var en flot konfirmation med det smukkeste forårs vejr. I mandags var de unge mennesker i Aarhus på Blå mandag.

I mandags var der generalforsamling på skolen, hvor fremmødet af skolens og børnehavens familier var det største i flere år.

På generalforsamlingen var der beretninger fra formanden, skolelederen og vores tilsynsførende. Skolens kasserer fremlagde regnskabet, som viste et overskud på 200 tusinde kr.

Helle Jensen, Alfred Olesen og Janne Gravgaard trådte ud ad bestyrelsen, og blev erstattet af Brian Nørskov, Peter Nyby og Mette Bro Sørensen. Der var genvalg til Matthew Adams. Velkommen til de nyvalgte og en stor tak til Helle, Alfred og Janne for mange års arbejde i bestyrelsen.

Bestyrelsen mødes første gang i slutningen af april, hvor den vil konstituere sig.

Referat af generalforsamlingen og beretninger kan læses på vores hjemmeside.

I torsdag den begyndte det andet svømmehold på svømmeundervisning, det drejer sig om eleverne i 1.kl., 3.kl. og 5.kl.

Ønsker man at hente børnene i Durup, eller skal de sættes af bussen før skolen, skal vi have skriftlig besked fra jer forældre.

Børnene er først tilbage på skolen kl. 14.30 efter svømmeundervisningen.

Husk vores arbejdsdag den 21. april. Vi har mange store projekter, så vi har brug for mange hænder. Vi glæder os til at se jer.