Nr. 34 fredag den 22. juni 2018

Mandag til onsdag var eleverne i 4.kl. og 5.kl. på lejrtur til Sønderborg. Her besøgte de Danfoss Universe, hvor de legede raketvidenskabsmænd og Dybbøl Banke, hvor de gik soldaternes fodspor. De havde en forrygende tur og billeder fra turen kan ses på skolen facebookside.

I dag har eleverne i 5.kl. og 6.kl.premiere på deres minimusical ” ”Rupert Valentin Hannibal”. De har inviteret familie og venner til premieren kl. 17.00

På mandag sender vi eleverne hjem efter 4. time (12.05), da lærerne holder et planlægningsmøde om eftermiddagen. Busserne kører kl. 12.15.

På tirsdag og onsdag tager eleverne i 1.kl. og 2.kl. på lejrtur til Naturcenteret ved Brokholm Sø.

På torsdag feriehygger fritteren fra kl. 12.40 til 14.30. De siger farvel til eleverne i 3. kl., som efter ferie kan benytte vores åben skole tilbud. Det glæder de sig til.

På fredag er det sidste skoledag. Alle elever møder kl. 08.00 og har fri kl.12.00. Det er eleverne i 8.kl., som står for arrangementet. De sender en besked ud i starten af næste uge.

Eleverne har fået en elevdataseddel og en samtykkeerklæring med hjem.

I bedes tjekke kontaktoplysninger og lignende, så vi er sikre på, at data er rigtige, når vi starter et nyt skoleår.

Feltet med ”telefon hjem” er det nummer, der kommer til at stå i skolefolderen.

På grund af persondataforordningen har eleverne også fået en samtykkeerklæring med hjem. Det er vigtigt, at I krydser det af, I giver samtykke til, underskriver og afleverer den inden sommerferien