Nr. 2. fredag den 17. august 2018

Den første skole uge er overstået, og vi er kommet godt i gang. Eleverne har været glade for at se hinanden igen.

I tirsdags begyndte vi at forberede os til den forestående Minitriatlon i Thise den 25. august og Skive Løbet i september måned. Vi henholdsvis cykler eller løber i morgensamlingsstunden.

På tirsdag er der forældremøde i 8.kl. Der er sendt invitationer ud.

På onsdag er der forældremøde i 7.kl. Der er sendt invitationer ud.

På torsdag tager eleverne i 6.,7. og 9.kl. til Djurssommerland.

I dette skoleår vil skolebussen kun køre til færgen og vestover om eftermiddagen. Elever fra Fur skal benytte Midttrafiks afgange fra skolen.

Skolebussen kører fra skolen hverdage kl. 14.30

Lørdag den 25. august er der Thise Mini Triatlon arrangeret af M88. I den forbindelse opstiller eleverne i 7.kl. – 9.kl. en tombola på torvet i Thise. Her vil man kunne vinde mange flotte præmier, sponseret af lokale virksomheder. Overskuddet fra tombolaen går til 7.kl. – 9.kl. skitur i 2019. Har I lyst til at bidrag med præmier til tombolaen, kan I aflevere dem på kontoret i næste uge.

Lørdag den 15. september afholder bestyrelsen arbejdsdag.  Sæt X i kalenderen. Samme dag fejrer vi børnehusets 25 års jubilæum.

Husk! At give jeres børn idrætstøj med, så de kan have idræt udendørs indtil efterårsferien og drikkedunke, så de kan få noget at drikke i skoletiden.