Nr. 17 fredag den 18. januar 2019

På mandag, tirsdag og onsdag affholder vi skiftlige prøve/prøver i 9.kl. Her vil eleverne prøve, hvad det vil sige at gå til en skriftlig afgangsprøve i fagene dansk, mateamtik og engelsk.

På fredag skal medarbejderne på skolen og i børnehuset på kursus. Derfor sender vi børnene hjem efter 4. timer dvs. k. 12.00. Busserne kører umiddelart efter, at børnene har fri.

Samme dag deltager eleverne fra 8.kl. og 9.kl. i et stort skolevalgsarrangement i Skive i forbindelse med det forestående skolevalg, som skolen deltager i Skolevalget er en forløber for det kommende skolevalg i 2019.

Torsdag den 31. jnuar afholder eleverne fra 6.kl. årets skolefest. I år er temaet Underverdens skarnstregsfestival 2019. Alle inviterede klaser opfordres til at finde på skarnsstreg i løbet af aften. Udklædningen er frit, men der skal være i farverne lilla, sort, rød og hvid. møde Festen starter kl. 17.30 og slutter kl. 20.00 for 0.kl.- 4.kl. og 21.00 for de ældre elever.

Billetter til festen skal købes mandag og tirsdag i frugtpausen og koster 45,00 kr. pr. elev