Nr. 18 fredag den 1. februar 2019

I går afholdt eleverne i 6.kl. dette års skolefest. I år var temaet Underverdens skarnstregsfestival 2019 og elever og ansatte var næsten alle klædt flotte kostumer.

Det var en forrygende fest med god mad og masser af skarnsstreger. Billeder fra festen kan ses på skolens hjemmeside. Der ligger fire billedserier.

En stor tak til eleverne i 6.kl.for en god fest.

I dag bliver Karin – lærer 40 år. Hurra Hurra – tillykke til hende. For at fejre hende, besøgte vi hende på Lyngbakken og sang fødselsdagssang for hende. Som tak for sangen serverede Karin kanelsnegle for alle eleverne.

I næste uge er det ”Uge Sex”. Derfor omlægger vi undervisningen, så alle elever møder kl. 08.00 og har fri 13.30 mandag til torsdag. Fredag har eleverne fri kl. 12.30. Begge busser kører, når eleverne har fri. Fur bussen kører til Branden.

Temaet for næste uge er sex og samvær. Eleverne er delt op til indskolingen, mellemtrinnet og overbygningen. Der vil i løbet af ugen være mange forskellige aktiviteter på skolen og udenfor.

På torsdag tager alle eleverne til Skive Teater, hvor de skal se generalprøven på Skive Friskoles musical om Kim Larsen. Yderligere information kommer i næste uge.

Vi har konstateret lus blandt eleverne, vil kæmme børnene i weekenden, så vi får stoppet spredning.